25:e April


Först och främst vill jag säga Grattis till min Mästerqatt som fyller 19 år idag!!! Önskar att jag kunde vara och fira med henne nu när det är lill-lördag och allting. Vad gör Isabelle ikväll? Förmodligen kommer du gå ut och ba köra och SNART är jag hemma och kan gå med dig :D :D Saknar dig så mycket qatt<3333333333333333333333333333333333333333333333







Vi hade match igår mot Hillcrest, vann med 10-0. 6 mål gjordes på 8 minuter.Gjorde ett mål där jag klacka in bollen. Sniggt var det. Hade match idag mot Ozark och vi vann med 6-0. Om man leder med 10-0 så slutar matchen oavsätt tid. Amerikanarna har ingen tid att slösa här inte..
Hade prov i Tisdags och Idag I Lib & Law, 40/50 och 37/50. I Måndags efter skolan åkte alla senior Soccer tjejer ( vi är sex st.) till en park och tog jättefina bilder som ska hängas upp i the big gym, stora gympahallen så att alla kan se wihoo. Igår åkte vi också och kolla på en baseballmatch med laget och efteråt åkte vi till Andy's, ni vet det urläckra glass-stället.

C ya later homies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0