Hoppy Easter!

Vad gör jag just nu? Svar: Sitter och proppar i mig godis och blir tjock. Steve gav mig och Sarah varsin Easter basket när vi kom hem till honom innan middagen på Flo med grandparents Bob and June. Åh så rar han är gamle Steve. Imorse var jag och Sarah på easter service i kyrkan, första gången jag någonsin befunnit mig i en kyrka under Påsk. Efter det åkte vi Downtown och käkade lunch. Påsklunch tänkte jag då med ägg och hela faderullan men nej nej inte fasen serverade de något påskrelaterat. Sarah sa att de inte gjorde det på någon restaurang. Inga köttbullar, potatis, knäckebröd,Sill, rökt lax, ägg, Påskris, påsk-kärringar eller leta ägg på landet som Die Osterhase gömt bort. Men jag blev jätteglad över the Easter basket som Steve gav mig och sarah :)))
Anyway, kom hem och Skypade med Robert och mamma vilket var jättemysigt. Pratade med Carro på morgonen också vilket också var härligt.
Nu på kvällen åkte jag på en liten drive med Rachel, vi åkte bara runt och babbla på om allting.







TACK SÅ MYCKET MAMMA OCH PAPPA FÖR PÅSKGODISET OCH ÖRHÄNGENA NI SKICKADE TILL MIG! och för att inte glömma de två kycklingarna! Den andra Marabou förpackningen och skumtomtarna var inte närvarande på bilden eftersom att jag till en viss del redan slukat upp dem hehehe. Älskar er ni är bäst och det vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0