What up Homies

Bloggtorka. Så blir det när man är busy High School brud.
Ska försöka resumera förra veckan, hade match på Tisdagen mot west plains där vi vann med 10-0 och jag gjorde mitt första mål wihooo hela laget blev så glada för min skull. Domarn va svensk vilket var askul, det var ju han jag träffa på ett bröllop i November förra året. Snackade lite med honom och han berättade att han var utbytesstudent här i Springfield en gång i tiden och träffa sin fru här och bor nu här. Alla i laget var helt förstunnade över att höra mig prata svenska. Vi hade en stor match på onsdagen mot Catholic där vi tyvärr torska med 1-0 men det var en orättvis seger eftersom vi hade hela matchen. Vi spelade en turneing fredag-lördag och på fredagens match gjorde jag två mål av åtta, det ena var så jävla snyggt, sköt in direkt volley på Hörna. Ajajaj. Sov över Hos Rachel och vi tog en sväng förbi en italiensk restaurang Nicola´s där hennes päron bjöd på efterrätt. Vi skulle spela två matcher på lördagen men det SPÖREGNADE, åskade och dundrade så det var bara läskigt. men det slutade med att vi spelade en match för ovädret försvann och solen lös. När jag och Sarah kom hem från  matchen så var det två killar som skulle rengöra golvmattorna i huset. De hade tydligen backat in på sidan av hennes garageport och totalmosat en del av väggen. Vi listade ut att ena killen var Hög, han var väldigt seg och verkade inte ha alla hästar i stallet.. Sarah ringde faktiskt Polisen för att anmäla skadegörelsen och att killen var hög. men Polisen kom inte förrän en timme senare så killen var ju inte lika hög längre så de kunde inte bura in honom. Men det var coolt att Johnny Law kom hem till oss på Morningside!



På Lördagkvällen kom Elise och hämtade mig och vi åt middag på Kazuko, ett sushi ställe. Vi åt efterrätt på Andy's där vi mötte upp med Markus och Jay. Efter det åkte vi till Hannah's där det var en massa folk och hängde. Kul kväll! Trevor och Jacob skjutsade hem mig. Suger att inte ha bil här. På söndagen skypade jag lite med Pillan,pluggade och på kvällen åkte jag hem till Rachel. Ryan och Carol var där och vi spelade sällskapsspel med hennes föräldrar. Superkul! Sov över där och åkte med henne till skolan på måndagmorgonen. Jag ringde Pappa efter skolan och Grattade honom på födelsedagen!!  På kvällen hade vi stormatch mot Nixa! En rivalskola som Glendale ALDRIG förlorat mot. Ingen press. JAG GJORDE FÖRSTA MÅLET! wow Lou-Lou! Det är vad jag kallas i fotbollslaget. Målet var snyggt, jag fick bollen utanför straffområdet, dribblade och skjöt rätt i kryllan! Teve var faktiskt där och mitt mål visades på Nyheterna! Morgonen efter var det en bild på mig på framsidan i tidningen i sportdelen!!!!!!!!! wohooooo!





Kolla in bildspelet och artikeln!
http://www.news-leader.com/article/20120417/SPORTS/304170045/glendale-ni

Kolla in videon på mitt mål och artikeln!
http://ozarksfirst.com/fulltext?nxd_id=633022

På tisdagen så hade vi en stor Choir Competition på Nixa High School så vi var lediga hela dagen från skolan. Vi sjöng fina sånger inför tre domare. efter det åkte jag och Emily till Pineapple whip. På onsdagen efter skolan signade två tjejer i fotbollslaget, Alix och Molly, kontrakt med ett College där de fått soccer scholarships. På torsdagkväll så hämtade Emily mig och vi åkte hem till Ann en sväng. Hennes hur var massivt. De hade hästar. HÄSTAR I EN HAGE. ett stall och allt. Fatta sjukt. Båda hennes föräldrar var advokater, huset hade fyra våningar. Sebare åkte vi och mötte upp med Hailey och Ashley och vi åkte hem till Brendan som hade lite folk över. Jag sov över hos Emily. På fredagmorgonen åkte vi på turnering med fotbollslaget till the Capital of Missouri, Jefferson City. Vi torska två vann en. Kom hem igår kväll och åkte direkt till en Mexicansk restaurang och åt middag med June, Bob,Steve, Sarahs kusin och hans familj. Madeline, dottern, som är fyra år är helt kär i mig och önskade att hon bodde i Sweden. Imorse mötte vi upp med dem igen och åt frukost. 

Idag måste jag plugga lite American government. Blä.

Minoriteter: Hassan Elise och jag













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0