Happygurl_93

Hallå där bloggen! vad har hänt de senaste dagarna? Har umgåtts mycket med mina girlfriends and broes, I fredags var det Basketball game såklart drog vi dit. Glendale vann såklart. Efter det åkte jag Emily och Alix till Steak'n'Shake där en massa Glendale kids var. Dessutom kom fler så det blev en Glendale-invasion! På lördagen så Åkte Sarah till St:Louis för att träffa kompisar så Steve kom och hämtade mig och vi åt middag på Panera. När vi kom hem så hämtade Rachel och Elise mig och vi åkte till Hannah som bor ganska långt bort men det är inga problem för alla har bil förutom JAG men de är så gulliga och skjutsar mig. Hos Hannah hängde vi med kompisar och hade en good time. Dorial green, ni vet den stora football/Basketball-killen som är the number one college recruit i hela Usa! Killen är på nyheterna då och då och ALLA vet vem han är. När han announced på teve vilket College han hade valt så kollade vi på teve:s i skolan...JA HAN ÄR SJUKT POPPIS OCH JA JAG HAR PRATAT MED HONOM OCH HAN SKRATTA ÅT ETT AV MINA SKÄMT #respekt
På söndagen så åkte jag Alix Molly Elise och Amanda och åt lunch vilket var gott. Efter det åkte vi till the Mall och jag köpte en top och en kjol yay! På kvällen åkte vi över till Chris's och umgicks med alla våra vänner. Amerikanare är så jäkla sköna. Så öppna och sociala och intresserade.

PÅ MÅNDAGEN KÖPTE JAG MINA FÖRSTA UTSVÄNGDA JEANS!! vet att jag anses kriminell/psykiskt sjuk/mentalt störd osv av er svennar men här är det bootcut som gäller. det finns många här som har skinny jeans men bootcut dominerar. 18 dollar kosta dom, cirka 130 spänn.

Efter en toppen four day weekend ( Vi var ju lediga i fredags och igår wow) så börja skolan igen.

Idag hade vi 16 grader ute. 16 GRADER! För en vecka snöade det och idag var det strålande sol. Imorn ska det bli 18 grader. Lycklig.

Vi har en skoldans den 2:a Mars som kallas LPA- ladies pay all, där tjejerna frågar killarna om de vill vara ens date. Jag frågade en kille som heter Brendan idag, jag fick låna car paint av Elise och jag och hon skrev det på hans Bil under lunchen på skolans parkering. Yay! Maddy har sista lektionen med Brendan så hon tar sällskap med honom till Parkeringen och hon dokumenterade det hela med bild och ständigt smsande med mig om hur han reagerade hehe. Han blev tydligen jätteglad så då blev jag glad för jag va lite nervös.
 Efter skolan idag så tog jag en joggingtur och vid sju kom Emily och hämtade mig och vi mötte upp Elise vid Andy's där vi köpte glass. Dessa tjejer är så sjukt roliga, de ska gå på College tillsammans och jag blir så sjukt sugen på att rooma med dem... Har blitt nära med dem och vi har samma humor och allt.



Elise på första bilden och Emily på den andra




Maddy tog bilden och skicka till mig! Yay! Spencer ville såklart vara med på ett hörn också haha



Lite längesen men Lyndies hade den i hennes telefon


Kommentarer
Postat av: Maja

Lolli!! Så katastrof är det inte med utsvängda jeans! Ganska många har det här hemma numera också :) inte jag dock. Trivs med smalisarna hihi. Åh vad bra du verkar ha det. Pusspuss

2012-02-26 @ 21:37:48
Postat av: Len

Men katastrofen är nära. Har du verkligen köpt utsvängda. Jag är milt uttryckt upprörd. Sanna har nämligen också gjort det. Vi har just kommit hem från Sälen och där saknade vi både dig och Sanna. Ni brukar ju vara med där. Vilket va skämtet som Dorial skratta åt? Kommer du ihåg? Kramar från Tallis!

2012-03-06 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0