Sjukt blogginlägg

hej hej allesammans. I måndags kom det en massa snö! Inte en massa men det är mycket för att vara här i Missouri, cirka fem centimeter haha. Alla elever på skolan var jättearga över att vi inte fick en snowday ( vilket innebär att man inte behöver gå till skolan). Jag kände mig fortfarande jättesjuk så det sög, Lane var gullig och skjutsade hem mig för hon har fourth block off och jag missade Drawing lektionen. På kvällen när Sarah kom hem åkte vi till the ER (sjukan) och fixade medicin till mig. Så snart kommer en "liten" Medical Bill hem i  brevlådan. Det är inte billigt att vara sjuk i detta landet..
I tisdags på alla hjärtans dag var jag hema från skolan. Suger att bara sitta hemma var lite ledsen över det efretsom jag inte har så lång tid kvar här nu. Sarah var gullig och gav mig en chokladask och jag gav en till henne också. På kvällen så åt vi Sushi på restaurangen Kai Downtown med Steve. På Onsdagen hade jag ett prov i Us History på första världskriget. Fyfasiken vad lätt det var. På en av frågorna skulle vi svara på vilka två floder som korsade varandra nära Paris med kartan framför oss, och namnen på floderna stod på kartan. Den akademiska nivån här i Usa kan väl jämföras med hur vi hanterar snökaos i Sverige vilket är likamed sämst.

Snön stannade i två dagar och idag (Fredag) är det 13 grader. Vädret här är helt crazy. Igår efter skolan så gick jag och SArah på en promenad med Bentley och sen så tog jag en joggingtur (Har ju missat massa preseason practices med fotbollen) så det är bra att komma igång igen. På kvällen skjutsade Sarah mig till Spencer där Elise Amanda och Lyndie var. vi åkte hem till Sumner som gick ut föra året och hon hade lite kompisar över som var roliga att hänga med. Idag så har jag städat, bytt lakan och tvättat. Ger mig själv en klapp på Axeln.

Har fortfarande ont i halsen så det suger. Är ledsen för det vill bli frisk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen pussar o kramar, hoppas du känner dig bättre nu.PUMA.

2012-02-20 @ 09:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0