Oh Yeah

I måndags (MArtin Luther king day) så åt jag och Sarah och Steve på Doe's, liten lagom lunch sådär så det var najs. Ursprungligen var det ett garage så de hade en cool inredning. Efter det åkte vi en snabbis till Academy sports där Steve köpte ett par gympa shorts och ett headband till mig. Sugardaddy hehe. Han e snäll han. juste! Vädret var så himla fint, 18 grader! Här i the Ozarks skiftar vädret från den ena timmen till den andra, väldigt confusing må jag säga. Vi åkte hem och bytte om och hämtade Bentley också åkte vi till en park och gick på en promenad i det fina vädret. Kraftiga vindar men det var toppen. I tisdags började skolan igen, men med ett helt nytt schema. Så nice schema så det inte är sant. Min first block class är ganska avancerad, AP US History, så alltås amerikansk historia. INtressant klass med en sjukt skön lärare, kände bara en kile dock så det var ett minus och resten av eleverna verkar vara tards. Nej nej skämt åsido. Kan bli en relativt tuff class, mycket uppsatser, skrivi nlämningar osv. Resten av mitt schema är så HIIIMLA soft. Seriöst. Har Individual/Dual sports second block, och jag älskar ju att sporta så toppen för mig! Ett stort minus är dock att man inte har tid att duscha etferåt. Really? Come on! Fatta hur äckligt det kommer bli när vi kommer ha lektion utomhus och komma in genomblöta?? Third block är detsamma, har kör med mina favvotjejer så det är toppen. Sista lektionen har jag DRawing 1 vilket är en väldigt givande class med en underbar lärare, Ms Bruton. Förstår ni vad detta innnebär? Jag kommer bara ha läxor i 1 av 4 ämnen. YIPPIIIE

Klart slut varulvstjut

Bentley kicking it in the trunk



Bentley på ultra span! (Bilden tillägnad till pappa, vet att han goes crazy about hundar)




Kommentarer
Postat av: Lennart

Tänk att gå barbent och utan luva i mitten på januari. Måste va najs så´re räcker. Det gör man inte i Tallis! Här ere minus, snö och skottning. Vad är tards? Plugghästar eller nördar? Yll från Len

2012-01-23 @ 11:18:16
Postat av: Lollipop

Svar till Lennart;

Hej Lennart! Hoppas allt är bra med er hemma i Tallis.

"Tards" är en förkortning utav det engelska ordet "retards" (=efterblivna). Det är ett slang man kan använda fast man inte menar det bokstavligen. Kram kram

2012-01-26 @ 06:06:20
Postat av: Lennart

Tack Lolli!

Här i Tallis har vi inga tards men jag har svag abstinens för jag aldrig får åka till kanalplan och ta hem er. Jag längtar efter er amerikaresenärer. Kramar!

2012-01-28 @ 07:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0