Aa yee

Hej Bloggen. Vet inte om denna sången kommit till Sverige än men den är min nya favvis. Min kompis visade den för mig för cirkus tre veckor sedan. Den heter

We are young- Fun

så insanely bra låt.

Anyways,
Hej igen! Vad har hänt senaste veckan? Jo Förra veckan så bjöd Lane över mig på middag efter soccer preseason practice. Hennes mamma lagar så god mat. Vi köpte glass på Andy's till efterrätt hehe. I fredags så åkte jag och Collin till the Mall efter skolan och letade efter en klänning till LPA dansen men jag hitta ingen men det var bara kul att hang out med Collin. Världens roligaste kille. Bara asgarvar hela tin när jag e med honom. På kvällen åkte jag och Sarah och Steve till en Rodeo, ni vet där cowboys hoppar upp på tjurar och försöker sitta kvar så länge som möjligt. Var lite smått läskigt med flygande cowboys och tjurar överallt men jag överlevde. När jag sa till mina kompisar att jag skulle till en Rodeo började de skratta och tyckte jag var en knäppis. "Why the hell would you go to a rodeo Louise?!". tydligen har jag missförstått det hela eftersom jag trodde det var det mest amerikanska man kunde göra som utlänning här. Men tydligen så hade cirka noll procent av mina vänner besökt en rodeo så det var ju lite fail... På rodeon var det bara en massa drägg cowboys med hatt, beigefärgad/militärjacka och utslitna jeans och thick accent's. Men det var ju en upplevelse faktiskt! Aldrig vart på en Rodeo och fick dessutom uppleva den i Americat. Coolt.

På lördagen tog jag en löprunda och åkte till The Mall med Rachel för att hitta en klänning till LPA dansen. hittade en brun/lila så det var great. På kvällen kollade jag på film med Elise och Rachel. Vi sov över där och på söndagen så åt jag brunch med Sarah och Steve på Bass pro, en jättefin restaurang med massa smaskig mat. Ni skulle sett dessert bordet.. jag åt kladdkaka,äppelkaka, en till kaka, marshmallows, chocolate covered strawberries i en chokladfontän. På kvällen åt jag middag med Elise och Emily på Fuddruckers. Åh herre kommer sakna dem så mycket, känner att vi funkar så bra ihop.

hela förra veckan var busy busy busy. Soccer season har officiellt startat. Tryouts mån till torsdag. Åh herre gud jag var helt slut. Fasen vad vi sprang måndag tisdag. Ba sprang och sprang och sprang. Lite credit till mig är att alla i laget tror att jag spelar i Svenska landslaget. I min PE class (gympa) så spelar vi volleyball just nu och jag gjorde en as snygg klackspark och då började alla hypa och babbla om hur jag spelar i en av de högsta europeiska ligorna och i landslaget och allt skitsnack haha. de ba : Visst är det sant Louise?? jag ba hahah nej och då sa de : Well that's what everybody says. hahaha aa yee egoboost för mig. På tisdagen tittade jag Molly Rachel och Amanda på Dancemoms och köpte donken mat. Smarrigt. Inför dansen åkte jag med Elise och Emily och fick en pedikyr och manikyr. Första gången jag fixade naglarna så det var kul. Solade solarium två gånger också haha, gör massa nytt här i Amerika. På Fredag var det dags för Dansen. Mrs Morris, en lärare på Glendale som är kompis med Sarah kom hem till oss och fixade mitt hår. ÅÅh vad fint det blev, jag blev jättesnygg! hehe Bilder togs hemma i Alix's mansion. Gud vilken kul kväll det var! Vi åt middag på Oceans zen, vi hade ett separat rum och god mat. Dansen var kul och efteråt åkte vi till Hannah. På lördagen så tog jag tag i massa ärenden och bara chillade.

Idag hade vi ett prov i Us history och i kören så sjunger vi en folksång från Sverige! Tror jag redan berättat det men den heter Fäbodpsalm från Dalarna så det är fett coolt.


Rodeo!!!!!!!!







LPA- Ladies pay all


Min Dejt Brendan tittar ner i marken -.-





Min date Brendan och jag


Remington och Mason crazy boys




PUSS OCH KRAM ALLIHOPA



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging.Underbar frisyr ,sån vill man ha.Puma

2012-03-07 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0