One nation, under God, indivisible,with liberty and justice for all

slänger in en bild på över det kommande vädret här i veckan. Ja ni kan börja dräggla av avund nu

Nej men serri 26 grader på tisdag? I'm in heaven. Var toppenväder hela förra veckan också.

Tänkte berätta lite hur skolan är för mig nuförtiden. Man kan ju säga att den är chill. Rätt så VÄLDIGT chill. First block med Us History är den enda classen man måste anstränga sig i. Där har vi ett Quiz varje dag och prov varje vecka faktiskt. Men jag pluggar kvällen innan och får alltid betygen A eller B på dem. Second block är Pe, gympa alltså. Majoriteten av klassen är sportintresserade så de är aktiva och springer runt. Men de som inte har några sport gener i sig sitter på läktaren och ruttnar. Third block är det Choir, vi sjunger sjunger och sjunger. Det blir mycket snack emellan sångerna och läraren skäller alltid på alla. Fourth block har jag Drawing 1 vilket är en väldigt kul class där jag är center of attention, måste vara för att jag är så skön. Vi sitter och ritar och målar och har diskussioner då och då om kommande projekt.

Efter skolan har jag soccer practices, den kommande veckan är sista veckan med full ös, för sen är det Springbreak och efter det börjar säsongen med matcher och hela faderullan. Kommer vara busy girl då garanterat.

Elise och Emily hemma hos Elise. Jävla Mansion hon bor i. Hennes mamma är hemmafru och de har pool och tre våningar. Och juste tre garage. Hennes rum har balkong.


Kommentarer
Postat av: Len

Usch så varmt och svettigt du verkar ha det. Beklagar verkligen. I Tallis är det 2 grader idag och man gläds åt att man fortfarande får full valta för sin nya vinterfodrade jacka med fårull. Det är bra! Tänk att städa 3 våningar, garage och pool. Roligare kan man ha. Avundsjuk? Neej absolut inte, nästan. Bara lite. Kram från Tallis!

2012-03-17 @ 07:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0