Springbreak be here för fan

Mina Vänner!

Vad har jag gjort i helgen? INGET
Varför? FÖR JAG HAR RET-HOSTA OCH SNORIG NÄSA

Sarah rådde mig till att inte hänga med kompisar i helgen så att jag får vila med min förkylning. Blev lite små sur på henne men hon har ju faktiskt rätt. I fredags efter skolan så var jag i alla fall med Elise och Emily och vi åkte downtown för att kolla på Bio, vi såg Project x som jag vill meddela är VÄRLDENS SJUKASTE FILM helt klart fem av fem toasters. Nån hade sprutat något på Emilys car så vi fick åka till en carwash och tvätta bort det. Kvällen slutade hemma hos Ashley där Hailey var och vi hängde bara och vi bjöds på middag. I lördags så åkte jag och Sarah downtown och kollade in lite butiker och åt på en uteservering i solen, gud så skönt och varmt det var.

Orkar inte vara sjuk såhär när jag är här, blir bara så himla jobbigt att strosa runt hemma för då börjar jag tänka på alla er där hemma och allt blir bara jobbigt. Har två månader och tre veckor kvar här så jag vill ju verkligen bruka tiden rätt..

En grej som får mig att liva upp till 100% är det faktum att jag och Sarah drar Till Dallas, Texas om lite mer än en vecka!! Wohoo Springbreak är på ingång. Vi ska kolla på en NBA match vilket är sjukt. Det innebär att jag kommer att ha sett både en NFL OCH  en NBA-match. wow.

Time: 6.56 PM
Location: Springfield, MO
Mission: Äta Pizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0